KHH和訳塔

K-HipHopの和訳をします。

I'M OKAY SAAY 歌詞 / 和訳 / 日本語訳

I'M OKAY - SAAY 

作詞:SAAY 作曲:SAAY,DEEZ,Soul Fish 編曲:DEEZ,Soul Fish

 

youtu.be

 

Why you hurt me

なぜ私を傷つけるの
I feel there is wreck on me

すっかり台無しになったみたい
I'm just too dizzy

ただすごく混乱してるだけ
Sick of love playin’

恋の駆け引きにうんざりして
No more flowers in my door

私の玄関にもう花はない
Yeah you’ve been changed too much

そう あなたは変わりすぎて
Again again I'm the one who suffers

繰り返し私は苦しんでる

 

I'm good with your behavior

私はあなたの扱いが上手
I'm get used to this now

今では慣れてしまった
So sad sad

すごく悲しいよ
Did you forget to love me back

私に愛を返すのを忘れてしまったの?

 

This is fool

バカみたい
We know each other

私たち分かり合ってるけど
And this is over now

そういうのももう終わり
Yeah that’s right

うん そうだよね
I'm telling you boy bye bye

あなたにバイバイしてあげる

 

I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
I'm just too tired of this kind of love

こういう感じの恋愛にはほんとにうんざり

 

I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
Don’t you regret it’s too late

後悔してない?
To hold me back I'm okay

抱き締め返すには遅すぎるよ もういいから

 

Now I know

やっと分かったの
My love was on the blinded game

私の愛は盲目なゲーム
Loving you was too hard for me

あなたを愛するのはつらすぎる
Tell me what we went through

私たちが経験したことは
wasn’t a lie

嘘じゃないって言って
And tell me u wanted me too

あなたは私を求めてたって言ってよ
Just for last time for us two

二人にとって最後の時間のために

 

I want something special

特別なものを感じたい
Feelings from now

今からは
Because I’m too sick of

だって私死ぬほどうんざりなの
You treating me like your just friends

あなたが私をただの友達みたいに扱うことに
I swear to god you won’t meet other lover for you

あなたに他にふさわしい恋人は現れないって確信してる
Yeah that’s right

ね そうだよね
I'm telling you boy bye bye

バイバイしてあげる

 

I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
I'm just too tired of this kind of love

こういう感じの恋愛にはほんとにうんざり


I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
Don’t you regret it’s too late

後悔してない?
To hold me back I'm okay

抱き締め返すには遅すぎるよ もういいから

 

Just never find me to explain your side

言い訳するために私を絶対探さないでってだけ
And never think about me

あと私のことを考えるのも絶対やめて
‘Cause this ain’t right

そういうの良くないから

Hope you understand

分かってくれるといいな
I'm okay leave me back

私は置いていかれて大丈夫なんだってこと
Why don’t you go find your new love

新しい恋でも探しに行ったらどう?

 

I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
I'm just too tired of this kind of love

こういう感じの恋愛にはほんとにうんざり

 

I'm done with you

あなたとはおしまい
Just leave me back I’m okay

ただ私を置いていって 大丈夫だから
Don’t you regret it’s too late

後悔してない?
To hold me back I'm okay

抱き締め返すには遅すぎるよ もういいから

 

--------------------------------------

ぎこちなくしないように英語を訳すの難しい。